Američtí studenti s deseti vybranými českými studenty již několik týdnů spolupracují na případových
studiích se zastřešujícím tématem „Branding Phenomenon Globalized World“.
Od 11. do 19. března, kdy američtí studenti dorazili do Plzně, byl tak prostor se osobně potkat a pokračovat v práci na
svých projektech, ale také poznat podmínky pro české podnikání. Během exkurzí navštívil česko-americký tým několik firem, např. hlavní centrálu ČSOB
nebo Manpower v Praze, dále kavárnu Kačaba v centru Plzně, sport penzion
Pohoda v Letkově, Bohemia Sekt ve Starém Plzenci nebo sklárnu Moser
v Karlových Varech. Během exkurzí měli možnost vést diskuse v angličtině
s manažery nebo realizátory byznys projektů, kteří s nimi sdíleli své
zkušenosti.
Kromě odborného programu došlo i na návštěvu fotbalového utkání
plzeňské Viktorie, divadelního představení v Novém divadle, výstavu o
expedicích tzv. Žlutých trabantů v plzeňském DEPO2015 nebo komentovanou
prohlídku centra Prahy nebo Mariánských Lázní. O své zážitky se studenti
podíleli na fakultním Facebooku nebo kanálu YouTube.
Kurz pokračuje za měsíc, kdy čeští studenti odlétají do Milwaukee v USA, kde je čeká podobně připravený týden plný exkurzí v tamních firmách, a také společná prezentace projektů na půdě Marquette University.
Fakulta ekonomická |
Jiří Preis |
22. 03. 2017 |