Fakulta ekonomická pořádá mezinárodní konferenci

Již počtvrté pořádá katedra marketingu, obchodu a služeb ve dnech 18. a 19. května mezinárodní konferenci. Odborníci z Německa a Česka na ní budou diskutovat nad aktuálními příležitostmi a hrozbami pro podnikovou praxi.

Na konferenci, která se koná v prostorách univerzitního kampusu zazní celkem 27 příspěvků s různými tématy od přeshraniční spolupráce, přes využití marketingu a nových technologií v obchodě až ke srovnání podmínek podnikání v různém prostředí. Vystoupí na ní tuzemští, ale i zahraniční experti z oblasti společenských věd se zaměřením na podnikovou ekonomiku, marketing a sociální geografii. Představí zde aktuální informace a výsledky svých výzkumů, které budou srovnávány především mezi regiony Česka a Německa. Jako inspirace pro další spolupráci bude dobře sloužit chystaný příspěvek hodnotící například prostor mezi Řeckem a Tureckem.

Příspěvky z konference budou otištěny ve sborníku, který má ambice stát se čtvrtým v řadě indexovaným vědeckým sborníkem v databázi Thomson Reuters. Organizátoři doufají, že konference naváže na předchozí úspěchy a stane se místem pro vytvoření mezinárodní vědecké sítě odborníků i místem s přátelskou atmosférou.




Fakulta ekonomická

Kateřina MODRÁ

16. 05. 2017