Fakulta ekonomická pořádá mezinárodní konferenci

Již počtvrté pořádá katedra marketingu, obchodu a služeb ve dnech 18. a 19. května mezinárodní konferenci. Odborníci z Německa a Česka na ní budou diskutovat nad aktuálními příležitostmi a hrozbami pro podnikovou praxi.

Na konferenci, která se koná v prostorách univerzitního kampusu zazní celkem 27 příspěvků s různými tématy od přeshraniční spolupráce, přes využití marketingu a nových technologií v obchodě až ke srovnání podmínek podnikání v různém prostředí. Vystoupí na ní tuzemští, ale i zahraniční experti z oblasti společenských věd se zaměřením na podnikovou ekonomiku, marketing a sociální geografii. Představí zde aktuální informace a výsledky svých výzkumů, které budou srovnávány především mezi regiony Česka a Německa. Jako inspirace pro další spolupráci bude dobře sloužit chystaný příspěvek hodnotící například prostor mezi Řeckem a Tureckem.

Příspěvky z konference budou otištěny ve sborníku, který má ambice stát se čtvrtým v řadě indexovaným vědeckým sborníkem v databázi Thomson Reuters. Organizátoři doufají, že konference naváže na předchozí úspěchy a stane se místem pro vytvoření mezinárodní vědecké sítě odborníků i místem s přátelskou atmosférou.




Fakulta ekonomická

Kateřina MODRÁ

16.05.17


Rektor uvařil pivo pro studenty


Celouniverzitní

347

11.09.17


Univerzita zve na festival jógy


Celouniverzitní

26

19.09.17


Pedagogická fakulta předvede výtvarná díla absolventů


Fakulta pedagogická

18

06.09.17