Na konferenci, která se koná v prostorách univerzitního kampusu zazní celkem 27 příspěvků s různými tématy od
přeshraniční spolupráce, přes využití marketingu a nových technologií v obchodě
až ke srovnání podmínek podnikání v různém prostředí. Vystoupí na ní tuzemští, ale i zahraniční experti z oblasti společenských věd se zaměřením na podnikovou
ekonomiku, marketing a sociální geografii. Představí zde aktuální informace a výsledky svých
výzkumů, které budou srovnávány především mezi regiony Česka a Německa. Jako inspirace pro další spolupráci bude dobře sloužit chystaný příspěvek hodnotící například
prostor mezi Řeckem a Tureckem.
Příspěvky z konference budou otištěny ve sborníku, který má ambice stát se čtvrtým v řadě indexovaným vědeckým sborníkem v databázi Thomson Reuters. Organizátoři doufají, že konference naváže na předchozí úspěchy a stane se místem pro vytvoření mezinárodní vědecké sítě odborníků i místem s přátelskou atmosférou.
Fakulta ekonomická |
Kateřina MODRÁ |
16. 05. 2017 |