Vstup: volný
Určeno pro: veřejnost
Rukopis, který používám ke kontrole a ověřování věcí, včetně mých emocí, jejich organizování a vyjasňování, se stal kresebnou animací. Animace obvykle vytvářím sama v uzavřeném prostoru, stejně jako když maluji.
Nejedná se o text, ale jakési schéma, kde si zapisuji to, co jsem do té doby viděla, cítila a o čem jsem přemýšlela. Snažím se co nejvíce vyvarovat nepravd.
To však není ani skutečnost, ani pravda; je to vnitřní moře, neviditelné vzdálené moře. Dobré i negativní věci.
Akt potvrzení zahrnuje skutečnou cestu na místo. Tvořit umění zde v České republice je experimentem i pro mě samotnou. Místní lidové tradice, jako např. masopust, pro mě byly velmi podnětné, stejně tak města, která jsem navštívila.
Kresba jsou podivná písmena.
Když vidím ikonografii v překrývajících se tazích pastelem, začnu tvořit díla na plátno a poprvé maluji s myšlenkou „malby“. To vnímám jako malování ze stopy tvaru přílivové plochy po odlivu.
Chtěla bych s diváky cestovat k neviditelnému moři.
Kei Ichikawa
Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara |
Martin Bečan |
06. 03. 2024, 18:00 |