Jaký byl první ročník studentské soutěže prezentací podnikatelských projektů?
V plzeňské Papírně se v říjnu konal první ročník studentské soutěže BoostUp night, na které studenti prezentovali své podnikatelské projekty před odbornou porotou. Akci za podpory Západočeské univerzity organizoval univerzitní podnikatelský klub BoostUp ZČU, který zároveň oslavil jeden rok.
Večer začal soutěží šesti studentských podnikatelských projektů. Studenti měli tři minuty na to, aby představili svůj projekt a zaujali porotu. Porotci se jich následně ptali na udržitelnost projektu, financování a cokoliv, co je napadlo. V porotě se přitom sešla jména jako Adam Frk, student FDULS a výherce několika mezinárodních soutěží v oblasti footwear designu, Jaroslav Beck, spoluautor nejúspěšnější VR hry na světě BeatSaber, Jakub Domitra, zastupující platformu Busyman, Zbyněk Doležal z BIC a další zástupci podnikatelského prostředí.
Vítězkou soutěže se po těžkém rozhodování stala Petra Lorencová se svou značkou spodního prádla Lorii. Druhé místo obsadil Jaroslav Uxa s projektem Matrace do aut, třetí místo si vybojovala studentka Fakulty designu a umění Klára Khunová s networkingovou platformou pro české designéry v oblasti módy. Kromě finanční odměny výherci získali poukazy na odborné konzultace, právní služby a další hodnotné ceny, které věnovali sponzoři. Miláčkem publika se stali kluci Jakub Šroubek a David Vrzal s projektem Car Mustache, kteří si po diváckém hlasování odnesli cenu v podobě dobrovolného vstupného.
V rámci hlavního programu došlo na vystoupení hostů, na pódiu jsme mohli vidět pány z RTsoft a Adama Frka, moderátor Jiří Chroust také vyzpovídal Jardu Becka. Paralelně s tím se v předsálí konaly doprovodné aktivity - návštěvníci si zahráli turnaj ve VR hře BeatSaber, dále byl k dispozici stůl na Beer pong, stolní fotbálek a stánky některých ze soutěžících.
Celouniverzitní |
Radana Polešáková |
06. 11. 2019 |