Finanční, právní a administrativní aspekty projektů H2020

19 Listopad

19. listopadu, 09:30

on-line

Seminář Věda Zaměstnanci

Uvažujete o podání projektu v programu Horizont 2020/Horizont Evropa? Potřebujete přehledné informace o finančním a administrativním řízení projektů?

Zúčastněte se webináře pořádaného Projektovým centrem ZČU ve spolupráci s Technologickým centrem AV ČR!

Vstup: volný, na základě registrace
Určeno pro: akademičtí, výzkumní i technicko-hospodářští pracovníci a pracovnice ZČU
Kontakt: Dagmar Vokounová Franzeová, franzeov@rek.zcu.cz
Více informací na https://old.zcu.cz/pracoviste/pc/index.html

Webinář je další ze série školení věnovaných psaní evropských komunitárních projektů. Tematicky navazuje na akci Jak psát implementaci v projektech Horizont 2020 a Horizont Evropa, která proběhla 19. října 2020.

Od přednášejících zazní praktické informace k podávání návrhu projektu, hodnocení, implementaci i auditům. Část programu bude věnována i právním aspektům přípravy a realizace projektů a v neposlední řadě bude webinář zaměřen na finanční aspekty přípravy a realizace projektů (příprava rozpočtu, rozpočtové kategorie a vykazování nákladů).

Přihlášky zasílejte nejpozději 18. listopadu 2020 prostřednictvím registračního formuláře.

Událost je rovněž na facebooku Projektového centra ZČU.

Projektové centrum

Lucie Benešová

19. 11. 2020, 09:30


08  -  12 Červenec

Plzeň (Univerzitní 22) , Cheb (Hradební 22)


Fakulta ekonomická

08. 07. 2024

09 Duben

TechTower, Koterovská 2827/152, Plzeň


Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

09. 04. 2024, 14:15

12 Září

zámek Tachov


Celouniverzitní

12. 09. 2024, 08:30

03 Duben

Galerie Ladislava Sutnara, Riegrova 11, Plzeň


Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

03. 04. 2024, 18:00