Ve spolupráci Fakulty ekonomické, Hospice svatého Lazara a především tří studentů katedry marketingu, obchodu a služeb (KMO) vznikl projekt na podporu financování chodu Hospice svatého Lazara. Hlavními studentskými aktéry projektu byli Daniela Clark, Kateřina Nedbalová a vůdce týmu Jan Kalaš.
Hospic svatého Lazara je organizace, která zajišťuje podpůrnou a paliativní péči pro těžce nemocné pacienty. Tato péče je velmi finančně náročná a hospic se z 52 % musí financovat sám. Především z tohoto důvodu se studenti snažili o posílení jména hospicu a obecné rozšíření povědomí o problematice hospiců. Hospic získává peníze několika způsoby, jeden z těchto způsobů je prodej vlastních ponožek. Studenti se proto zaměřili především na propagaci prodeje ponožek a aktivně se zapojili do informování o problematice na sociálních sítích. Do projektu byli zapojeni i hokejisté Akademici Plzeň, kteří nazouvají hospicové ponožky na každý zápas.
Studenti na projektu pracovali od října, kdy začali s jeho plánováním, samotný prodej trval 14 dní na přelomu listopadu a prosince. Projekt vyvrcholil akcí Vánoční setkáním s KMO, kde bylo možné celé odpoledne ponožky zakoupit. Díky projektu se nakonec vybralo téměř 13 tisíc Kč. Celá spolupráce se uskutečnila pod záštitou předmětu KMO/PROMO (Marketingový projekt).
Děkujeme všem, kteří díky této spolupráci pomohli těm, kdo pomoc potřebují.
Fakulta ekonomická |
Adéla Mikešová |
20. 12. 2019 |