V soutěži bojovaly týmy tří až pěti studentů, kteří měli za úkol vypracovat praktickou případovou studii v oblasti mezinárodního byznysu a následně přednést své výsledky v anglickém jazyce. V průběhu výzvy se setkali s vedením Coca-Cola HBC, které s nimi sdílelo své znalosti a zkušenosti. „Na výherce čeká možnost strávit den s manažerem Coca-Cola, absolvovat workshop ve výrobním závodu společnosti či získat finanční odměnu. Na výzvu navazuje otevření přihlášek do dvouletého Trainee programu společnosti,“ uvádí Ladislav Jelen, EVP Specialista Coca-Cola HBC.
Tým Fakulty ekonomické s přezdívkou PilsEkáci zastupovalo pět studentů: Veronika Vokurková, Petr Gontkovič, Lýdie Nová, Simona Helusová a Denisa Sudová. V soutěži představili případovou studii marketingového zaměření, která se týkala vylepšení stávajícího produktu z portfolia Coca Cola HBC v stoprocentně recyklovaném plastovém obalu, tzv. RPET. Cílem bylo vše důkladně promyslet, navrhnout kompletní marketingovou kampaň, produkt rebrandovat a vše finančně vyčíslit.
Studenti se ve volném čase sešli
celkem pětkrát. „Setkání probíhala v knihovně ZČU a většinou se protáhla i na
několik hodin,“ říká členka týmu Veronika Vokurková. „Pravdou je, že takto
dobře sladěný a efektivně pracující tým, který toto celé dělá dobrovolně, se
jen stěží v dnešní době najde,“ dodává. Výstupem této téměř čtvrtletní spolupráce bylo osmiminutové video, na základě kterého byl tým pozván na osobní prezentaci do sídla Coca Cola HBC.
Studenti svůj projekt konzultovali s pracovníkem katedry
marketingu, obchodu a služeb Michalem Mičíkem. "Tým odvedl velký kus
práce a v obrovské konkurenci dosáhl skvělého výsledku. Pro pedagogy není
větší odměny, než když vidí, jak studenti aplikují teorii do praxe - navíc i velmi úspěšně,“ míní Michal Mičík. „Mluvím snad i za své kolegy,
když řeknu, že jsme na studenty za jejich reprezentaci fakulty náležitě hrdí,"
dodává.
Fakulta ekonomická |
Ivana Kutáčová |
10. 03. 2020 |