Akademiky a učitele spojí tvorba nástroje pro pomoc žákům při distanční výuce
covid-19
Úspěchy
Věda
Fakulta pedagogická Západočeské univerzity získala projekt ÉTA TAČR. Výsledky představí do září 2022.
Vytvořit online dostupný nástroj, který by umožnil učitelům
a vedoucím pracovníkům škol identifikovat žáky a následně třídy, kteří jsou
ohroženi sníženou efektivitou při distanční výuce. Takový úkol mají před sebou
odborníci Fakulty pedagogické.
Projekt Vývoj screeningového nástroje
umožňujícího identifikovat žáky ohrožené sníženou efektivitou distanční výuky
získala fakulta ve 4. veřejné soutěži aplikovaného společenskovědního a
humanitního programu ÉTA Technologické agentury ČR, jež se zaměřuje na redukci
negativních dopadů pandemie koronaviru.
Online nástroj má takové žáky rozpoznávat na základě
vložených údajů a sníženou efektivitu při distanční výuce porovnávat vzhledem
ke standardní výuce. Do projektu s celkovým rozpočtem 4,3 milionu Kč se pod
vedením proděkana pro strategii tvůrčí činnosti Jiřího Kohouta zapojí devět
akademických pracovníků Fakulty pedagogické z osmi různých pracovišť a rovněž
35 spolupracujících učitelů z praxe. Realizaci projektu zahájí tým v říjnu 2020 a
finální výstupy představí odborné veřejnosti do září 2022.
Galerie
Fakulta pedagogická
|
Michaela Voltrová
|
08. 10. 2020
|