Unikátní projekt s názvem Plzeňský business kotel ve spolupráci s Centrem podnikání Fakulty ekonomické ZČU v Plzni tentokrát zve na večer věnovaný copywritingu.
Na přednáškách se příchozí dozvědí, jak se prezentovat v online světě, co je copywriting a co naopak není. Ani tentokrát nebudou chybět odborné konzultace s řečníky, kteří účastníkům například poradí, jak vyhodnocovat úspěšnost své práce, či nabídnou doporučení pro začínající copywritery.
Řečníky budou copywriter, kreativec, podnikatel a písňový textař Pavel Šenkapoun, dále copywriter, idea maker a UX designer Daniel Klečka, který nyní působí v plzeňské digitální agentuře, kde kromě práce pro klienty vede samostatný projekt Obsah na dosah, a Martina Žilková. Ta se věnuje online obsahovým strategiím pro menší značky, klade důraz na správné využívání kreativy, analytických nástrojů a soustavné budování vztahu se zákazníky.
Vstupné činí 200 korun, pro studenty 150 Kč. Podrobnější informace uvádějí organizátoři na svém facebooku.
Fakulta ekonomická |
Hana PRAŽÁKOVÁ |
22. 02. 2018 |