Fakulta ekonomická pořádala workshop o důvěře v sociální sítě

Konference Seminář Spolupráce

Sociální média se stala extrémně populárními, jsou ale spojena s mnohými riziky včetně šíření dezinformací či neobjektivních zpráv. Jak se na sítích chovat a jak poznat fake news?

Od 18. do 20. září se v rámci výzkumného projektu Visegrad Fund konal workshop na téma Social media and trust building (Sociální média a budování důvěry). Na Fakultě ekonomické tak uvítali české, slovenské, polské a maďarské partnery projektu ze zemí Visegrádské čtyřky a experty, kteří zde představili své příspěvky.

Projekt Visegrad Fund má za cíl ukázat uživatelům, jak se na sociálních sítích bezpečně chovat, jak se vyhnout jejich zneužívání a rozpoznat fake news od ostatních informací. Zástupci Fakulty ekonomické a partnerských univerzit (Pedagogická univerzita v Krakově, Szent István University v Gödöllő, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích) diskutovali mimo jiné o vytvoření výukových scénářů na tato témata.

Sociální média se stala v dnešní době extrémně populárními, jsou ale spojena s mnohými riziky včetně šíření dezinformací či neobjektivních zpráv. Věříme, že se při spolupráci v rámci Visegrad Fund podaří vytvořit zajímavé výstupy, a těšíme se na ně!

Galerie


Fakulta ekonomická

Ivana KUTÁČOVÁ

01. 10. 2019


Fakulta aplikovaných věd slaví 30. výročí založení

Univerzita Veřejnost Zaměstnanci

Fakulta aplikovaných věd

03. 07. 2020

Izraelský velvyslanec Daniel Meron navštívil výzkumné centrum NTC

Hosté Spolupráce Věda

Nové technologie - výzkumné centrum

29. 06. 2020

Fasády univerzitních budov rozzářily modré cedule

Spolupráce Univerzita Veřejnost

Celouniverzitní

25. 06. 2020