Fakulta ekonomická pořádala workshop o důvěře v sociální sítě

Konference Seminář Spolupráce

Sociální média se stala extrémně populárními, jsou ale spojena s mnohými riziky včetně šíření dezinformací či neobjektivních zpráv. Jak se na sítích chovat a jak poznat fake news?

Od 18. do 20. září se v rámci výzkumného projektu Visegrad Fund konal workshop na téma Social media and trust building (Sociální média a budování důvěry). Na Fakultě ekonomické tak uvítali české, slovenské, polské a maďarské partnery projektu ze zemí Visegrádské čtyřky a experty, kteří zde představili své příspěvky.

Projekt Visegrad Fund má za cíl ukázat uživatelům, jak se na sociálních sítích bezpečně chovat, jak se vyhnout jejich zneužívání a rozpoznat fake news od ostatních informací. Zástupci Fakulty ekonomické a partnerských univerzit (Pedagogická univerzita v Krakově, Szent István University v Gödöllő, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích) diskutovali mimo jiné o vytvoření výukových scénářů na tato témata.

Sociální média se stala v dnešní době extrémně populárními, jsou ale spojena s mnohými riziky včetně šíření dezinformací či neobjektivních zpráv. Věříme, že se při spolupráci v rámci Visegrad Fund podaří vytvořit zajímavé výstupy, a těšíme se na ně!

Galerie


Fakulta ekonomická

Ivana KUTÁČOVÁ

01. 10. 2019