„Od samého začátku
pandemie nás znepokojovala situace v České republice. Nemohli jsme zůstat stranou
a chtěli jsme nějak pomoct,“ říká Egor Mikhailov. Design a marketing je to,
co studentské duo baví. Tvoří firemní identitu a reklamní komunikaci pro různé
společnosti. Když se dozvěděli o plánovaném očkování, rozhodli se navrhnout
reklamní kampaň a zdarma ji nabídnout Ministerstvu zdravotnictví ČR.
„Před zahájením práce jsme provedli výzkum, podívali jsme se na příklady sociálních reklam z minulých let a zjistili jsme názory lidí na očkování. Na základě toho jsme připravili dva koncepty,“ přibližuje jednotlivé kroky Egor Mikhailov. Návrh kampaně jim zabral dva týdny práce.
Vzniklo třináct plakátů. Prezentaci s jejich návrhy zaslala dvojice v prosinci na ministerstvo zdravotnictví, ale také vládě a správám velkých měst. První i druhý koncept vychází z motta Očkováním nás každý jedinec přibližuje k vítězství.
„Je nám líto, že vláda ani ministerstvo neinformují o nadcházejícím očkování. Lidé se ho bojí nebo mu nevěří,“ domnívá se Egor Mikhalov. „Nabídli jsme plakáty ministerstvu zdravotnictví úplně zdarma, ale nikdo nám neodpověděl,“ mrzí studenta.
Fakulta ekonomická |
Šárka Stará |
12. 02. 2021 |