Trendy v marketingu na sociálních sítích měly úspěch

Další vzdělávání Přednáška Univerzita

Fakulta ekonomická uspořádala za podpory mezinárodního projektu CerDee v uplynulých 14 dnech sérii praktických workshopů.

Workshopy s názvem Strategie, operativa a trendy v marketingu na sociálních sítích pro kreativní odvětví vedl lektor Martin Peška, a to pro dvě skupiny z oblasti kreativních odvětví, začínající i stávající podnikatele v oblasti keramiky a porcelánu a zaměstnance galerií a muzeí. Pro každou skupinu se workshopy konaly samostatně a díky tomu se mohly zaměřit na konkrétní potřeby účastníků. Setkání proběhla v prostorech Krajského úřadu Karlovarského kraje a Krajské knihovny Karlovy Vary.

Během prvního setkání se účastníci dozvěděli základní informace o digitálních kanálech, sociálních sítích, poznali několik dobrých i špatných příkladů praxe. Prakticky se mimo jiné zaměřili na správné zacílení na sociálních sítích, formulaci příspěvků a také na to, co vše lze na sociálních sítích měřit. Na závěr prvního setkání dostali účastníci od lektora zadaný samostatný úkol, na druhém setkání pak vypracované úkoly posloužily k praktické tvorbě Social Media Strategie. Dále účastníci prakticky pracovali s jednotlivými sociálními sítěmi a různými druhy podpůrných aplikací pro jejich správu. 

Z nadšených reakcí účastníků vyplynulo, že si každý z nich odnesl spoustu praktických rad, triků a tipů. „Nakonec se jednotlivé workshopy protáhly, od účastníků zaznělo veliké množství otázek a díky jejich aktivnímu přístupu byla všechna setkání hodně interaktivní,“ zhodnotil lektor Martin Peška.

Více informací, nejen o cyklu workshopů, se dozvíte na webových stránkách projektu.


Workshopy se uskutečnily za finanční podpory projektu CerDee – Creative entrepreneurship in ceramic regions – developing, educating, encouraging.



Galerie


Fakulta ekonomická

Olga Šlechtová Sojková, Jan Tlučhoř

23. 02. 2022