Coca-Cola není jen značka oblíbeného nápoje, ale také firma, která podporuje mladé talenty prostřednictvím soutěže, kde řeší komplexní případové studie. Tato iniciativa slouží jako příprava pro budoucí práci v oblastech strategického managementu. Soutěžící si mohli vybrat ze šesti výzev zaměřených na HR, marketing, sales, finance, inovace a digitalizaci, a komunikaci.
Západočeskou univerzitu letos reprezentoval čtyřčlenný tým ve složení Jakub Koutník, Mikuláš Mazanec, Lukáš Marek z Fakulty ekonomické a Matouš Hora z Fakulty strojní. Rozhodli se pro marketingovou výzvu, která byla aktuálně napojena na MS v ledním hokeji v O2 aréně v Praze. Jejich úkolem bylo vytvořit event marketingovou kampaň zahrnující LED prstenec, obrazovky na stadionu a fanouškovskou zónu. Cílem bylo získat nové fanoušky, budovat vztahy a zvyšovat prodeje Coca-Cola nápojů.
Ke zpracování úkolu využili své dosavadní zkušenosti ze studia marketingu. Do plánu zapojili nástroje jako logický rámec, SWOT analýzu a buying personu. Po odeslání dokumentů porotě byli jako jeden z TOP 5 týmů pozváni do finálového kola v Praze. Po desetiminutové prezentaci následoval blok otázek od odborné poroty. Rozhodování bylo těsné a tým ZČU se umístil na skvělém 4. místě.
Kromě cenných zkušeností ze soutěže si účastníci odváželi také důležité kontakty na zástupce různých oddělení přímo ve společnosti Coca-Cola. Všem zúčastněným děkujeme za účast a gratulujeme k umístění!
Fakulta ekonomická |
Andrea Nádvorníková |
01. 07. 2024 |